Translate

sobota, 14 grudnia 2013

Wywiad z Pablo Espinosa

Znalazłam wywiad, który udzielił Pablo Espinosa. Opowiada w nim o odejściu z obsady Violetty i o swoim związku z Mercedes Lambre. 


*ten wywiad znalazłam na blogu http: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDcQFjAB&url=http%3A%2F%2Fserial-violetta5277.blogspot.com%2F&ei=LpCsUoCPHeuAywPSvIHYDg&usg=AFQjCNHtkrTR0vzytmN1U5teGxQENjR4Mw&sig2=UEiDln1546TvtNhJdwlnaw&bvm=bv.57967247,d.bGQ

O to co mówił o odejściu z obsady:
Jestem w punkcie zwrotnym w swoim życiu. Czułem się w roli Thomasa Heredii jak w klatce i nie chcę tego powtarzać [Pablo mówi o tym, że udział w drugim sezonie będzie kolejną stop-klatką w jego karierze]. Muszę coś zmienić, żeby zdobyć nowe doświadczenia, a nawet podjąć inne ryzyko.

Następnie opowiada o ostatniej scenie ze swoim udziałem.
Mój bohater opuszcza scenę w ostatnim odcinku pierwszej serii. Mimo, że zakochał się w Violetcie granej przez Martinę Stoessel, Thomas postanowił odpiścić, aby zrealizować swoje marzenie o zostaniu słynnym muzykiem. I tak, od pierwszego odcinka nowej serii [przypominam, że w Polsce transmitowanej już pod koniec września!] nie wystąpi w serialu.


Najwidoczniej Pablo na dobre odpuścił argentyński serial będący hitem w wielu krajach, ale dodaje również:
Na razie nie ma możliwości powrotu Thomasa, ale nigdy nie mów nigdy. Zawsze staram się zostawić za sobą otwarte drzwi, poza tym utrzymuję doskonałe stosunku z obsadą Violetty, która jest już dla mnie prawie jak rodzina. Za pośrednictwem internetu i innych komunikatorów mam zamiar pozostać w kontakcie z obsadą.
Do niedawna, Pablo był z Mercedes Lambre w związku.
Nasz romans zakończył się kilka tygodni temu. To kwestia odległości. Ona pozostała w Argentynie, podczas gdy ja pojechałem do Włoch. Będąc tak daleko od siebie, związek nie ma szans przetrwania, więc postanowiliśmy się rozstać za obopólna zgodą.
Jakie macie o tym wszystkim zdanie? Ja mam osobiście wrażenie, że w 3 sezonie wróci do roli Thomasa. ;) A co sądzicie o wyglądzie Pabla? Podoba wam się? :D
Hahahahahahahahahaha:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz